لوگو انزلی پرس

رسانه انزلی پرس

5/5
آرژانتین در شب گریه های مسی قهرمان شد
کوپاآمریکا 2024 | آرژانتین در فینالی جنجالی کلمبیا را شکست داد و قهرمان شد/ مسی و دی ماریا اشک ریختند، لائوتارو بانی جشن شد!

کوپاآمریکا 2024 | آرژانتین در فینالی جنجالی کلمبیا را شکست داد و قهرمان شد/ مسی و دی ماریا اشک ریختند، لائوتارو بانی جشن شد!

تاخیر 80 دقیقه ای فینال کوپا آمریکا

فینال پرحادثه و عجیب کوپا آمریکا ۲۰۲۴ با ۸۰ دقیقه تاخیر از ساعت ۴:۵۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه هارد راک میامی بین تیم‌های ملی آرژانتین و کلمبیا برگزار شد.

که این دیدار بعد از تساوی بدون گل دو تیم در وقت قانونی به وقت‌های اضافه کشید؛ جایی که لائوتارو مارتینس در دقیقه ۱۱۲ برای آرژانتین گلزنی کرد و قهرمانی را به این تیم هدیه داد.

جو متنشنج ورزشگاه هارد راک میامی

بازی از همان سوت آغاز، متاثر از جو متشنج ورزشگاه، بسیار پرالتهاب و به شدت خشن آغاز و تا انتها نیز به همین منوال دنبال شد.

دو تیم فرصت‌هایی روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما هیچ‌کدام راه به جایی نبردند.

اسکالونی اما برای این موقعیت یک نقشه ویژه داشت

او که لوتارو مارتینس ستاره اینتری خود را از ابتدا در ترکیب قرار نداده بود و حتی با وجود مصدومیت مسی به ال‌تورو بازی نداد؛ با به میدان آوردن مهاجم نراتزوری در دقیقه ۹۶ تیر خلاص را بر پیکر کلمبیا زد و تیمش توسط این بازیکن به تک گل برتری رسید.

یکی از نکات عجیب این دیدار اینکه قوانین فوتبال تغییر کرد و وقت استراحت 15 دقیقه ای دو نیمه به 25 دقیقه افزایش یافت! دلیل آن اجرای زنده شکیرا خواننده مشهور کلمبیایی برای هواداران بود.

در هر حال دو تیم بعد از 25 دقیقه وارد زمین شدند تا نیمه دوم دیدار فینال کوپاآمریکا را برگزار کنند.

آرژانتین عملکرد بهتری داشت

در این نیمه مسی و یارانش تا حدودی عملکرد بهتری از حریف سختکوش خود داشتند و موفق شدند خطراتی روی دروازه کلمبیا ایجاد کنند.

اما در حالی که بازی با نتیجه بدون گل ادامه داشت، یکی از مهم ترین اتفاقات این دیدار؛ جایی بود که ناگهان فوق ستاره اشک ریخت و باعث شد تعدادی از هواداران آرژانتین هم اشک بریزند.

مصدومیت تلخ مسی در فینال کوپا آمریکا

در دقیقه 64 لیونل مسی که در حال دویدن به دنبال توپ بود، بدون برخورد با بازیکنی، پایش پیچ خورد و روی زمین افتاد. کاپیتان آلبی سلسته نتوانست به بازی ادامه دهد و تعویض شد اشک می ریخت.

در ادامه تصاویری هم از هواداران آرژانتین نمایش داده شد که آنها هم وضعیتی مشابه مسی داشتند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *