لوگو انزلی پرس

رسانه انزلی پرس

5/5
استقلال با خوش شانسی از شکست برابر ملوان گریخت
در یکی از دیدارهای هفته دوم لیگ برتر، دو تیم استقلال تهران و ملوان بندرانزلی از ساعت 19:30 امروز در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند.

در یکی از دیدارهای هفته دوم لیگ برتر، دو تیم استقلال تهران و ملوان بندرانزلی از ساعت 19:30 امروز در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند.

در ابتدا این ملوان بود که توانست قفل دروازه استقلال را بشکند، رافائل سیلوا مرتکیب اشتباه عجیبی در خط دفاع شد و توپ را تقدیم مهاجم ملوان کرد.

رضا غندی‌پور با یک دریبل خوب آرمین سهرابیان را از پیش رو برداشت و با شوتی محکم دروازه حسینی را باز کرد تا ملوان در دقیقه 7، یک بر صفر جلو بیفتد.

در حوالی دقیقه 30، خطایی به روی آرمان رمضانی در محوطه جریمه ملوان اتفاق افتاد که کوپال ناظمی به نشانه پنالتی در سوت خود دمید.

رامین رضاییان پشت توپ ایستاد و دروازه ملوان را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

و نیمه نخست با نتیجه 1-1 به پایان برسد.

در دقیقه 62، محمد عمری در میانه‌های زمین صاحب توپ شد و با حرکتی انفجاری، توپ را تا محوطه جریمه استقلال جلو برد و ضربه محکمی به توپ نواخت، اما شوت او را سیدحسین حسینی برگشت داد.

توپ در ادامه مقابل پای رضا جعفری قرار گرفت و این بازیکن در ریباند دروازه استقلال را باز کرد تا حساب کار 2-1 به سود ملوان شود.

حدود 20 دقیقه بعد، پنالتی دیگری برای استقلال به دست آمد.

که این بار هم رامین رضاییان پشت توپ ایستاد و برای بار دوم دروازه ملوان را باز کرد تا نتیجه 2-2 رقم بخورد.

در ادامه، تلاش‌های دو تیم برای گلزنی به نتیجه نرسید و شاگردان نکونام و زارع به کسب یک امتیاز از این دیدار رضایت دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *