5/5
ایستاده در غبار / برای آرش فهمیده !
انزلی پرس – شاید در ابتدای فصل و زمانی که اعلام شد مهندس آرش فهمیده سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان شده است خوشبین ترین هوادار ملوان هم تصور نمی کرد که انزلی چی ها فصلی بدون دغدغه در حوزه مدیریت و مسایل فنی را سپری کنند.
مهندس آرش فهمیده مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی

انزلی پرس – شاید در ابتدای فصل و زمانی که اعلام شد مهندس آرش فهمیده سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان شده است خوشبین ترین هوادار ملوان هم تصور نمی کرد که انزلی چی ها فصلی بدون دغدغه در حوزه مدیریت و مسایل فنی را سپری کنند.

در ابتدای مسیر با توجه به اینکه مهدی تارتار انتخاب او نبود مهندس فهمیده با تمام توان از وی و کادر فنی او حمایت کرد، در مرحله بعد تمامی بازیکنان مد نظر تارتار توسط مهندس فهمیده جذب و به مجموعه تیم اضافه شدند، شاید این موضوع در همه ادوار گذشته بی سابقه است که مجموع دریافتی همه عوامل تیم تا نیم فصل مسابقات به بیش از پنجاه درصد رسیده باشد که این مهم نیز در زمان مدیریت مهندس فهمیده به وقوع پیوست، مهندس فهمیده در نیم فصل مسابقات چند بازیکن لیگ برتری خوب نیز جذب نمود تا یک تیم پر ستاره را روانه مسابقات نماید.

مهندس آرش فهمیده به عنوان یک انزلیچی بسیاری از تصورات نادرست گذشته را از بین برد، تفکراتی که می گفت ما مدیر انزلیچی با تجربه نداریم، ما سرمایه داری بومی که بتواند هزینه های حداقل یک فصل ملوان را تامین کند نداریم!  او ثابت کرد که می توان انزلیچی بود و در مدیریت هم حرفهای زیادی برای گفتن داشت، می توان به عنوان یک انزلیچی صاحب ثروت بدون چشمداشت و نگاه غیر ورزشی برای ملوان هزینه کرد و یک فصل بدون دغدغه را برای مردم انزلی به وجود آورد.

آرش فهمیده از تمام سرمایه های شخصی خود برای ملوان هزینه کرد، در طی فصلی که گذشت تمام تلاش خود را برای حفظ این میراث ارزشمند به کار بست و در روزهای غبار آلود تک و تنها و بدون هیچ حمایتی ملوان را از بحران های عظیمی عبور داد و به ساحل امن آرامش رساند و تیمی شگفتی ساز خلق نمود.

شاید با سقوط تیم صنعتی نفت آبادان این نکته بیش از پیش برای مردم انزلی روشن شود که مهندس فهمیده چه میراث ماندگاری از خود به یادگار گذاشت است، او ملوان را در سخت ترین شرایط ممکن تحویل گرفت و بدون حاشیه، بدون بحران و بدون درگیری در بهترین شرایط ممکن تحویل داد.

ملوان عصر روز شنبه در آخرین نبرد فصل جاری در آشیانه قوهای سپید میزبانی خواهد نمود و از همین حالا هواداران ملوان در حال تدارک برای یک پایان خوب برای فصل جاری هستند، بدون شک آنها تمامی زحمات مهندس فهمیده را در آخرین دیدار فصل ارج خواهند نهاد.

اسماعیل راد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *