لوگو انزلی پرس

رسانه انزلی پرس

5/5
تارتار: مطمئن باشید این تیم را درست می‌کنم
به گزارش انزلی پرس، مهدی تارتار در اولین دیدارش به عنوان سرمربی ملوان و در حضور تماشاگران مشتاق ملوان طعم شکست را چشید و با نتیجه دو، یک ذوب آهن اصفهان شد تا فصل جدید برای این تیم با باخت خانگی آغاز شود.
مهدی تارتار ملوان

تارتار در نشست خبری پایان بازی گفت:” جا دارد قبل از صحبت درباره بازی از هوادارانمان تشکر کنم. تا پایان بازی ما را حمایت کردند و از هواداران عذرخواهی می کنم که نتوانستیم برنده بازی باشیم و هواداران را خوشحال به خانه بفرستیم. شرمنده شان شدیم انشالله در بازی های آینده باید جبران کنیم.”

او در ادامه گفت:”بازی نزدیکی بود و اگر از موقعیتهایمان استفاده می کردیم می توانستیم حداقل امتیاز را بگیریم و بازی مساوی شود. یک موقعیت بسیار خوب داشتیم و بد آوردیم. گل اولی که زدند اگر به دروازه بان ما نمی خورد شاید گل نمی شد. امروز روز ما نبود و شرمنده هوادارانمان شدیم. بازی کیفیت بالایی نداشت چون زمین اجازه نمی داد دو تیم بتوانند فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند. بیشتر بازی فیزیکی بود و بازی مستقیم. به ذوب آهن بابت این برد تبریک می گویم.”

سرمربی این فصل ملوان در ادامه و درباره اتلاف وقت ذوبی ها گفت:” این طبیعی بود در این جو بازی کردن و فشار تیم ما باعث این موضوع شد. آنها با تجربه عمل کردند ما هیچوقت نباید عقب بیفتیم که شاهد این اتفاقات باشیم. ما باید آنقدر کار بکنیم و زحمت بکشیم که ما از حریف جلو باشیم. اتفاقات فوتبالی هم هست. گلهای بدی را خوردیم. موقعیت های خوبی داشتیم استفاده نکردیم. این طبیعت فوتبال است و هر تیمی بهتر از موقعیتهایش استفاده کند برنده و تیمی که بیشتر اشتباه کند بازنده می شود.”

او درباره اینکه تیمش به مهاجم نیاز دارد افزود:”ما مهاجم گرفتیم منتظریم تاریخ نقل و انتقالات تمام شود به عنوان بازیکن آزاد به تیم اضافه شود.”

مهدی تارتار همچنین درباره عملکرد خط دفاعی تیمش در این بازی گفت:”زیاد موقعیت به حریف ندادیم و بد آوردیم. شوت استثنایی که بازیکن ذوب زد بعد از برخورد به گلرخودمان رفت داخل دروازه. در صحنه گل دوم اشتباه داشتیم و باید حواسمان به پوشش ها باشد. زمان نداشتیم و فقط یک مقدار کار بدنی انجام دادیم. ما به زمان نیاز داریم. از هوادارانمان می خواهم که صبور باشند. مطمئن باشند این تیم را درست می کنیم. تیم خوبی هستیم. بازیکنان خوبی داریم. با وجود زمان کم اما در نیمه دوم مسلط بودیم در بازی. با زمین خراب نمی توانیم کیفیت خودمان را نشان بدهیم. امیدوارم زمین هرچه زودتر شرایطش خوب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *