لوگو انزلی پرس

رسانه انزلی پرس

5/5
تجارت با آبروی مردم انزلی توسط صادق صیاد
تاکنون بیش از 45 نفر در شهرستان بندرانزلی و استان گیلان در دام این شیاد افتاده اند، بیش از 40 نفر از این افراد جوانان تاثیر گذار و نخبگان شهری انزلی هستند.

تاکنون بیش از 45 نفر در شهرستان بندرانزلی و استان گیلان در دام این شیاد افتاده اند، بیش از 40 نفر از این افراد جوانان تاثیر گذار و نخبگان شهری انزلی هستند که اکنون شیشه آبروی آنها در دست صادق شیاد است.

انزلی پرس – دو سال قبل در آغاز آن روزهای تلخ با خرید بلیط فرست کلاس از فرودگاه امام خمینی و از مرزهای قانونی از کشور خارج شد و چند هفته بعد ادعا کرد که برای مبارزه با نظام جمهوری اسلامی ایران و از ترس جانش از کشور گریخته است، اما دیری نپایید که تحت پوشش مخالفت با نظام اخاذی از مردم بیگناه انزلی را آغاز نمود.

صادق صیاد که مردم انزلی به او لقب شیاد داده اند در طی یک سال گذشته با اجیر کردن یک فاحشه از طریق اینستاگرام به تولید ویدیوهای جنسی از مردم عادی انزلی پرداخت مردمی که عملا هیچ ارتباطی با سیاست نداشتند و بعد با گروگان گیری آبروی آنها مبالغ هنگفتی از آنان طلب نمود.

او تنها در دو فقره از 2 فرد متفاوت مبالغی 1 و نیم میلیاردی و دو میلیاردی طلب کرده است، مبالغی که به وی پرداخت نشد و او با انتشار محتوایی که قالب آن با هوش مصنوعی تهیه شده بود باعث آبرو ریزی برای آن افراد شده است.

تاکنون بیش از 45 نفر در شهرستان بندرانزلی و استان گیلان در دام این شیاد افتاده اند، بیش از 40 نفر از این افراد جوانان تاثیر گذار و نخبگان شهری انزلی هستند که اکنون شیشه آبروی آنها در دست صادق شیاد است.

تهیه این ویدیوهای جنسی و گروگان گیری آبروی آنها دو دلیل مهم دارد:

دلیل اول : اخاذی و کسب مال نامشروع از طریق باج خواهی و ارعاب است.

دلیل دوم : خنثی سازی جوانان تحصیل کرده و تاثیر گذار انزلی در مواقعی نظیر انتخابات شورای شهر و مجلس به نفع اشخاص خاص مورد حمایت او !

اکنون با انتشار محتوای ( تروریست مجازی ) که توسط انزلی پرس و انزلی پست منتشر شده است، دست این شیاد پلید برای مردم انزلی رو شده، مردمی که البته پیشتر از ماهیت پلید این دیو شیطان صفت آگاه شده بودند.

انزلی پرس به افشاگری های روزانه خود درباره این مزدور ساعتی ادامه خواهد داد.

بزودی لایوهای انزلی پرس آغاز و جزئیات کاملی از جنایات صادق صیاد بر علیه مردم انزلی افشا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *