لوگو انزلی پرس

رسانه انزلی پرس

5/5
توهین ادموند اختر به تیم ملوان
ادموند اختر پیشکسوت تیم استقلال تهران در مصاحبه ای عجیب اعلام کرد تفاوت ملوان و استقلال همچون پراید و بنز است.
ادموند اختر

ادموند اختر پیشکسوت تیم استقلال تهران در مصاحبه ای عجیب اعلام کرد تفاوت ملوان و استقلال همچون پراید و بنز است.

بخش هایی از مصاحبه ادموند اختر با سایت همشری انلاین :

اختر با اشاره به تساوی ۲ بر۲ استقلال مقابل ملوان تاکید کرد: استقلال دیگر طوری بازی می‌کند که دشمن شاد کن می‌شود. چقدر هم بی‌روحیه کار کردند. من شنیدم کادرفنی بعد از بازی گفته ما خیلی خوب بازی کردیم وموقعیت گل داشتیم. ببخشید مگر قرار بوده مقابل ملوان حتی موقعیت هم نداشته باشید!؟ باید هم موقعیت داشته باشید اما مهم اینکه از این موقعیت‌ها استفاده کنید و به گل برسید. تراکتور هم مقابل پرسپولیس ۱۰ تا موقعیت داشت. آخرش چی شد!؟ استفاده نکرد و در وقت های تلف شده پرسپولیس گل زد و بازی مساوی شد.

او افزود: فرق ملوان با استقلال مثل پراید و بنز بود. مهم هم این بود که استقلال گل بزند و از موقعیت‌ها استفاده کند. استقلال ۳۰میلیون هوادار دارد. نباید به این راحتی امتیاز از دست بدهد تا در نهایت بتواند در آخر فصل عنوان قهرمانی را کسب کند.

هر نتیجه‌ای جز برد برای استقلال نتیجه بدی محسوب می‌شود. حالا به لیگ نخبگان آسیا کار نداریم. چراکه شرایط اش خیلی سخت‌تر از لیگ خودمان است اما این انتظار هست که در لیگ خودمان با این همه بازیکن از جمله بازیکنان خارجی که پول هنگفتی گرفتند خوب بازی کند و خوب نتیجه بگیرد. ضمن اینکه من باید نکته‌ای در مورد بازیکنان خارجی بگویم و آن اینکه بازیکن خارجی با آن هزینه زیادی که برایش می‌شود باید از روز اول آماده باشد نه اینکه ما بخواهیم آنها را آماده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *