لوگو انزلی پرس

رسانه انزلی پرس

5/5
خبرنگاران گیلانی برای دریافت کارت اقدام کنند
علیرضا وهابی مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان شرایط دریافت کارت خبرنگاری و زمان ارائه مدارک لازم جهت صدور کارت عکاسان و خبرنگاران را اعلام نمود.
علی وهابی

علیرضا وهابی مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان شرایط دریافت کارت خبرنگاری و زمان ارائه مدارک لازم جهت صدور کارت عکاسان و خبرنگاران را اعلام نمود.

نمایندگان رسانه های گروهی برای صدور و دریافت کارت پوشش خبری و تصویری مسابقات لیگ برتر و لیگ آزادگان در رده های مختلف مدارک خود را برای روابط عمومی هیات فوتبال گیلان ارسال کنند.

به گزارش انزلی پرس و به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان:

با توجه به در پیش بودن مسابقات فوتبال کشور فصل ١۴۰۴_۱۴۰۳ ،خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران، تصویربرداران و صدابرداران رسانه های گروهی برای دریافت کارت پوشش خبری و تصویری رقابت های بیست و چهارمین دوره لیگ برتر و همچنین لیگ آزادگان در رده های مختلف، میبایست مدارک خود را حداکثر تا روز  شنبه ۶ مرداد ماه ۱۴۰۳  به شماره: ۰۹۳۸۵۰۴۸۲۷۳ ، آدرس ایمیل guilanfootball1@gmail.com یا به صورت حضوری به راوابط عمومی هیات فوتبال گیلان تحویل دهند.

وهابی افزود : عکس با کیفت ۴*۳ زمینه سفید، تصویر کارت ملی و تصویر معرفی نامه از رسانه مورد نظر مدارک لازم برای صدور کارت می باشد.

مسوول رسانه فوتبال استان گفت : بدیهی است ثبت نام برای صدور کارت جدید فقط تا تاریخ اعلام شده از طریق سامانه سازمان لیگ انجام می شود و به ثبت نام های بعد از این تاریخ تا نیم فصل مسابقات رسیدگی نخواهد شد.


 مشاهده محتوای بیشتر خبری در انزلی پرس :

√ رویدادی ورزشی شهر انزلی
← اخبار و مقالات سایت انزلی پرس
√ تصویر نشریات و مقالات
← اخبار باشگاه ملوان بندرانزلی
√ مستند تاریخ شفاهی ملوان
← اخبار ایران و جهانی در انزلی پرس
√ بیوگرافی چهره ها در بندرانزلی
← گزارش های تصویری بندرانزلی
√ خبرنگاران انزلی پرس
← مستند های انزلی
√ مکان های گردشگری بندرانزلی
← هتل ها رو رستورانهای انزلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *