لوگو انزلی پرس

رسانه انزلی پرس

5/5
دکتر کمال فیروزآبادی به عنوان رئیس هیات مدیره ملوان انتخاب شد
دکتر کمال فیروزآبادی به عنوان رئیس هیات مدیره ملوان آزاد بندرانزلی انتخاب شد، 70 درصد از سهام ملوان از نیروی دریایی به منطقه آزاد انزلی واگذار شده است.

دکتر کمال فیروزآبادی به عنوان رئیس هیات مدیره ملوان آزاد بندرانزلی انتخاب شد، 70 درصد از سهام ملوان از نیروی دریایی به منطقه آزاد انزلی واگذار شده است.

در مراسمی با حضور مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و رئيس مجمع موسسه فرهنگی ورزشی ملوان منطقه آزاد انزلی اعضاء هیئت مدیره و مدیر عامل این باشگاه را معرفی کرد.

حضور دکتر صلاحی رئیس مجمع موسسه فرهنگی ورزشی ملوان منطقه آزاد انزلی در بندرانزلی

دکتر صلاحی رئیس مجمع موسسه فرهنگی ورزشی ملوان منطقه آزاد انزلی در مراسم انتخاب اعضاء هیئت مدیره و مدیر عامل این باشگاه گفت بازیکنان ملوان در زمینه فرهنگی نیز بایستی سرآمد باشند.

مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در آغاز این مراسم که هفته برگزار شد همراه کردن صفت فرهنگی – ورزشی با عنوان باشگاه ها را توجه به اهدف پرورشی در کنار بعد ورزشی عملکرد باشگاه ها عنوان کرد و گفت :

بعد فرهنگی باشگاه ملوان تقویت شود

لازم است اعضاء هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه ملوان منطقه آزاد انزلی به بعد فرهنگی عملکرد باشگاه نیز توجه ویژه داشته و با مهندسی دقیق و حساب شده و با بهره گیری از فرصتها و مناسبت های ملی و مذهبی فضای ورزشگاهها را معنوی تر نمایند.

ملوان باید جوانگرایی کند

وی سپس با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری که ورزش را برای جوانان لازم و برای افراد میانسال و پیر واجب شمرده بود گفت :

جمعیت ایران جزء یکی از جوانترین جمعیت های دنیا بوده و ۷۰ درصد این جمعیت زیر ۳۰ سال سن دارد تشویق این جمعیت عظیم جوان به ورزش و ایجاد امکانات ورزشی مناسب برای آنها بسیار ضروری است و دولت نهم تلاش وافری را در این زمینه به کار برده است.

واگذاری 80 درصد از سهام ملوان به منطقه آزاد انزلی

رئیس مجمع موسسه فرهنگی ورزشی ملوان منطقه آزاد انزلی مصوبه دولت نهم برای واگذاری ۸۰ درصد سهام باشگاه ملوان به منطقه آزاد انزلی و حمایت های اساسی ریاست محترم جمهوری و مهندس علی آبادی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی از این باشگاه را نمونه ای از علائق ویژه دولت نهم برای تشویق مردم و جوانان به ورزش ذکر کرد و افزود بایستی به این نکته مهم توجه داشت.

مروری بر افتخارات باشگاه ملوان

پس از سخنان مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مدیر مجمع باشگاه انزلی امیر دریادار محمود موسوی فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین دکتر فیروزآبادی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی توضیحاتی را در مورد سوابق گذشته و نیز برنامه های آتی این باشگاه ارائه کردند.

معرفی اعضاء جدید هیات مدیره ملوان منطقه آزاد انزلی

پس از این توضیحات دکتر صلاحی به عنوان رئیس موسسه فرهنگی ورزشی باشگاه انزلی دکتر کمال فیروزآبادی را به عنوان رئیس هیات مدیره امیر دریادار محمود موسوی را به عنوان نائب رئیس هیات مدیره و همچنین سردار بهمن امیر مقدم فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان ابراهیم پور رمضان معاون پشتیبانی، حقوقی و امور مجلس دبیرخانه حوزه مشاورت رئیس جمهور در امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و دکتر محمود آقایی را به عنوان اعضاء هیات مدیره جدید باشگاه ملوان بندر انزلی انتخاب و احکام آنها را ابلاغ نمود.

دکتر کمال فیروزآبادی را به عنوان رئیس هیات مدیره

امیر دریادار محمود موسوی عنوان نائب رئیس

دکتر محمود آقایی عضو هیات مدیره

سردار بهمن امیر مقدم فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان عضو هیات مدیره

ابراهیم پور رمضان معاون پشتیبانی عضو هیات مدیره

اعضاء هیات مدیره جدید ملوان تکشیل جلسه داد

اردشیر پورنعمت مدیرعامل ملوان شد

اعضاء هیات مدیره جدید سپس تشکیل جلسه داده و پس از بررسی و شور از میان 4 گزینه مطرح برای مدیر عاملی باشگاه انزلی با اکثریت قاطع آراء اردشیر پور نعمت مدرس بين المللي كنفدراسيون آسیا (AFC) و از مربیان برجسته فوتبال استان گیلان در دو دهه اخیر را به عنوان مدیر عامل جدید این باشگاه انتخاب کردند.

کمال فیروز آبادی محمد احمدزاده
کمال فیروز آبادی محمد احمدزاده

ملوان منطقه آزاد انزلی

دکتر کمال فیروز آبادی

اردشیر پورنعمت

نیروی دریایی بندرانزلی

رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان راهی محل تمرین این تیم در حسن رود شد.

قرار است بخشی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی ملوان در محل تمرین این تیم پرداخت شود.

ملوان

انزلی

گیلان

ملوان منطقه آزاد

محمد احمدزاده

فرهاد پورغلامی

مطالبات باشگاه ملوان

هیات مدیره ملوان

مدیریت ملوان

تیم فوتبال ملوان

بندرانزلی

قوی سپید انزلی

هواداران ملوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *