لوگو انزلی پرس

رسانه انزلی پرس

5/5
فرهاد پورغلامی : برای تیم گرفتن دست به هر کاری نمی زنم
فرهاد پورغلامی : اینکه در جوانی پیراهن ملوان را پوشیدم و در میانسالی سرمربی این تیم شدم برای من افتخار بزرگی است.
فرهاد پورغلامی

به گزارش انزلی پرس – در چند هفته اخیر نام های زیادی برای نشستن بر روی نیمکت ملوان مطرح می شوند اما نام یک فرد بیشتر از دیگران تکرار شده است.

فرهاد پورغلامی یکی از آلترناتیو های همیشگی نیمکت ملوان است و شاید همین موضوع باعث شده گمانه زنی ها برای حضور دوباره او در ملوان تشدید شود.

بر همین اساس خبرنگار انزلی پرس به سراغ فرهاد پورغلامی رفت تا درباره این شایعات به صورت مستقیم با وی به گفتگو بنشیند.

انزلی پرس : آقای پورغلامی تبریک عرض می کنیم !

فرهاد پورغلامی : تبریک به چه مناسبتی ؟

انزلی پرس : شایعات اطراف ملوان می گوید شما جدی ترین گزینه نیمکت ملوان هستید.

فرهاد پورغلامی : فوتبال پر است از این شایعات، خیلی ها با تزریق پول در رسانه ها به نفع خود شایعه سازی می کنند اما من هیچوقت نه دنبال چنین مسائلی بودم و نه از این شایعات منتفع شده ام .

انزلی پرس : یعنی این حرفها صرفا در حد شایعه است ؟

فرهاد پورغلامی : ببینید من اول یک گله ای نسبت به خود شما دارم ، شما در پادکستی که روز چهارشنبه منتشر کردید طوری حرف زدید که انگار فرهاد پورغلامی پشت در باشگاه صف ایستاده و التماس می کند تیم را به من بدهید !

انزلی پرس : ما گمانه زنی ها را مطرح کردیم و قطعا چنین هدفی نداشتیم.

فرهاد پورغلامی : من شما را به خوبی می شناسم اما از نوع بیان شما به شدت ناراحت شدم چون شائبه برانگیز بود، متاسفانه در طی چند وقت اخیر عده ای در حال جو سازی بر علیه من هستند و این موضوع را مطرح می کنند که فرهاد پورغلامی تحت هر شرایطی می خواهد سرمربی ملوان شود، واقعا این بدور از انصاف است.

انزلی پرس : یعنی تا به امروز هیچ مذاکره ای با شما انجام نشده ؟

فرهاد پورغلامی : چرا ، من حدودا سه هفته پیش به جلسه ای دعوت شدم و صبحتهایی انجام دادیم ، حتی در مورد ادامه فعالیت مازیار زارع صحبت کردم که گفتند مازیار خودش تصمیم به رفتن گرفته است.

انزلی پرس : یعنی شما پیشنهاد سرمربیگری ملوان را رد کردید ؟

فرهاد پورغلامی : دوستانی که در جلسه حضور داشتند عنوان کردند ما با چند گزینه به صورت همزمان در حال مذاکره هستیم.

انزلی پرس : خوب پس برنامه ارائه کردید ؟

فرهاد پورغلامی : من به آن عزیزان گفتم بدون پول نمی شود تیم خوب بست، ما باید اول میزان منابع مالی تیم را مشخص و بعد درباره استراتژی باشگاه برای فصل پیش رو صحبت کنیم، من به حفظ بازیکنان فعلی تیم تاکید کردم.

انزلی پرس : پس گمانه زنی ها بی راه نبود ؟

فرهاد پورغلامی : این روزها اسامی زیادی در اطراف ملوان شنیده می شود یکی هم من، نمی دانم چرا بعضی ها به نام فرهاد پورغلامی آلرژی دارند، خدمت این دوستان عرض می کنم بنده هیچ وقت برای ملوان کیسه ندوخته ام، در طول دوران سرمربیگریم در ملوان فقط یکبار در زمان مدیریت منطقه ازاد اوضاع مالی تیم مناسب بود که همان سال در لیگ برتر هشتم جدول شدیم و بعد از بیست سال به فینال جام حذفی رسیدیم و به گواه همه فوتبال دوستان فوتبالی رویایی و شناور در ملوان ارائه کردیم که همه از آن لذت می بردند ، در باقی موارد هر زمان و هر وقت تیم بی پول بود و در بحران قرار داشت یاد فرهاد پورغلامی افتادند و از من دعوت به همکاری شد و بنده هم قبول مسئولیت کردم، من یکی از بازیکنان دهه شصت ملوان هستم که افتخارات زیادی با این تیم بدست آورده ام و هر چه دارم از ملوان است، ملوان خانه من است و هیچوقت به دنبال تیم گرفتن به هر قیمتی نبوده ام.

انزلی پرس : دل پری دارید آقای پورغلامی !

فرهاد پورغلامی : واقعا این بدور از انصاف و مردانگی است، عده ای درباره من طوری حرف می زنند و شایعه پراکنی می کنند که انگار من از جنس ملوان نیستم . من بارها با لباس ملوان هوادران عزیز تیم را با بازیهای خوبم و بردهای ملوان خوشحال کردم . نشستن روی نیمکت ملوان برای هر کسی افتخاری وصف ناشدنی است . ولی برای حضور شایسته در لیگ برتر باید شرایط فراهم باشد .

انزلی پرس : پس حضور شما را هم منتفی بدانیم ؟

فرهاد پورغلامی : اینکه در جوانی پیراهن ملوان را پوشیدم و در میانسالی سرمربی این تیم شدم برای من افتخار بزرگی است، من به هر آنچه که می بایست به آن دست پیدا می کردم رسیدم و از این بابت از خدا شاکرم، من هم یک گزینه هستم که اتفاقا اهل لابی و زد و بند نیست، اگر فنی من را قبول دارند و حداقل ها برای حضوری آبرومند در لیگ برتر فراهم شود قطعا حضور دوباره در ملوان برای من افتخاری صد چندان دارد، اما از همین تریبون اعلام میکنم هر کسی سرمربی ملوان شود از او حمایت خواهم کرد چون به این اعتقاد دارم هیچ نامی بزرگتر از نام ملوان نیست.

مصاحبه از اسماعیل راد

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *