لوگو انزلی پرس

رسانه انزلی پرس

5/5
مازیار زارع را همین امروز برگردانید
اگرچه بازگشت مازیار زارع به ملوان نیازمند گذشت و فداکاری از سوی اوست اما این روزها هواداران ملوان از او می خواهند که همچون یک ناخدای مقتدر پای به عرصه بگذارد.

اگرچه بازگشت مازیار زارع به ملوان نیازمند گذشت و فداکاری از سوی اوست اما این روزها هواداران ملوان از او می خواهند که همچون یک ناخدای مقتدر پای به عرصه بگذارد.

انزلی پرس – یک ماه قبل و درست در روزی که سعید دقیقی به عنوان سرمربی ملوان انتخاب شد با صدایی رسا فریاد زدیم این یک انتخاب کاملا اشتباه برای تیمی است که شدیدترین بحران های مالی و مدیریتی را در پیش خواهد داشت، اما آن زمان بی تدبیری و ساده انگاری این موضوع سبب شد انتخاب آقایان همانی باشد که تصور می شد.

آیا یک لحظه تصور کردید که اگر حامی مالی پیدا نشود چه بلایی بر سر ملوان خواهد آمد ؟ آیا لج و لجبازی با فرزندان انزلی باید سبب شود که ملوان این سرمایه ارزشمند اجتماعی در گروکشی های شخصی قربانی شود ؟

وضعیت این روزها را پیشتر در پادکست انزلی پرس پیش بینی کرده بودیم، اتفاقات همانی شد که گفتیم، مو به مو اتفاق افتاد و حالا ملوان تنها 10 روز مانده به آغاز لیگ برتر نه مربی دارد، نه بازیکن، نه مدیرعامل، نه اسپانسر و نه استادیوم !

آقای مسئول همین حالا گوشی را بردار و زنگ بزن، جلسه بگذار و خواهش کن تا مازیار زارع در این شرایط اسفناکی که حاصل مدیریت شماست قبول مسئولیت کند.

بازگشت مازیار نیازمند فداکاری اوست

اگرچه بازگشت مازیار به ملوان نیازمند گذشت و فداکاری از سوی اوست اما این روزها هواداران ملوان از او می خواهند که همچون یک ناخدای مقتدر پای به عرصه بگذارد و کشتی توفان زده ملوان را به ساحل امن آرامش برساند.

ملوان تمامی فرصت های آماده سازی پیش فصل را از دست داده است، دیگر خبری از کسب سهمیه و انتظار انجام بازی های زیبا نیست، با شرایطی که پیش آمده مردم انزلی تنها نگران بقاء ملوان در لیگ برتر هستند، همان سیاست همیشگی به مرگ بگیرید و به تب راضی کنید!

√ رویدادی ورزشی شهر انزلی
← اخبار و مقالات سایت انزلی پرس
√ تصویر نشریات و مقالات
← اخبار باشگاه ملوان بندرانزلی
√ مستند تاریخ شفاهی ملوان
← اخبار ایران و جهانی در انزلی پرس
√ بیوگرافی چهره ها در بندرانزلی
← گزارش های تصویری بندرانزلی
√ خبرنگاران انزلی پرس
← مستند های انزلی
√ مکان های گردشگری بندرانزلی
← هتل ها رو رستورانهای انزلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *