لوگو انزلی پرس

رسانه انزلی پرس

5/5
پایان ماموریت آرش فهمیده در ملوان
انزلی پرس - مهندس آرش فهمیده طی روزهای آینده به صورت کامل باشگاه ملوان را به هیات مدیره تحویل خواهد داد و به این ترتیب ماموریت مهندس آرش فهمیده در ملوان به پایان خواهد رسید.
Arash Fahmideh

انزلی پرس – مهندس آرش فهمیده طی روزهای آینده به صورت کامل باشگاه ملوان را به هیات مدیره تحویل خواهد داد و به این ترتیب ماموریت مهندس آرش فهمیده در ملوان به پایان خواهد رسید.

بر اساس گزارش خبرنگار انزلی پرس، در ابتدای فصلی که گذشت قرار بود مهندس فهمیده صرفا برای چند هفته در سمت سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان به فعالیت بپردازد اما عدم توفیق در جذب یک اسپانسر خوب سبب شد مهندس فهمیده به تنهایی هزینه های باشگاه ملوان را پرداخت نماید.

بنا بر اطلاعاتی که در ابتدای فصل در رسانه ها منتشر گردید هزینه باشگاه ملوان در فصل گذشته 180 میلیارد تومان برآورد گردید که بر همین اساس تا پایان فصل بیش از 70 درصد از کل مطالبات تیم پرداخت شده است.

با توجه به اینکه ملوان با داشتن دو تیم آقایان و بانوان در سطح لیگ برتر، ملوان نوین در زیرگروه لیگ 3 و چند تیم در رده های پایه یکی از عیال وار ترین تیم های فوتبال ایران به حساب می آید، در دوران مدیریت مهندس آرش فهمیده کمترین تنش های مدیریتی و مالی را تجربه نمود و در پایان فصل نیز بهترین نتایج تاریخ لیگ برتر برای ملوان شکل گرفت و قوهای سپید انزلی با رتبه ششم لیگ برتر را به اتمام رساندند.

حالا با پایان ماموریت آبراموویچ انزلیچی ها (آرش فهمیده) در ملوان، نگاه هواداران این تیم به سوی مسئولان شهری و استانی است، آنها باید هرچه سریعتر آستین ها را بالا زده و ملوان را مهیای فصل جدید نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *