لوگو انزلی پرس

رسانه انزلی پرس

5/5
پیام تشکر مه سیما نصیری رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در انزلی
مه سیما نصیری عضور شورای شهر شهرستان بندرانزلی و رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در پیامی از افرادی که در برگزاری انتخابات تلاش کردند قدردانی نمود.

مه سیما نصیری عضور شورای شهر شهرستان بندرانزلی و رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در پیامی از افرادی که در برگزاری انتخابات تلاش کردند قدردانی نمود.

تصویر مه سیما نصیری

مه سیما نصیری

در متن پیام مه سیما نصیری آمده است :

امروز وقت اتحاد و همبستگی برای اعتلای کشورمان ایران عزیز است.

به نام خداوند جان و خرد
کزین برتر اندیشه بر نگذرد

مردم قهرمان شهرستان‌ بندرانزلی، زنان، مردان، دختران و پسرانِ پاک‌ سرشت و راست‌کردارِ

سلام و درود خدا بر شما که حضور پرشور و برآمده از خرد و فرهیختگی شما گواه نهادینه بودن ارزش های الهی، عدالت، صداقت و اصول انسانی عزت و کرامت است و این حضور معنادار نویدبخش آغاز راهی است که بی‌شک به انسجام ملی ، استانی و شهرستانی ، توسعۀ اقتصادی، افزایش سرمایۀ اجتماعی، ارتقای تاب‌آوری و اعتماد اجتماعی و افزایش رفاه می‌انجامد.


این حضور ثمربخش را به همۀ دلسوزان ایران اسلامی تبریک عرض نموده و آن را سرمایه‌ای ارزشمند و هدیه‌ای گرانقدر از طرف خداوند قادر متعال برای دولت چهاردهم دکتر مسعود پزشکیان می‌دانم.


بر خود لازم می‌دانم از مدیران و مجریان برگزاری انتخابات به عنوان کسانی که در راه انجام این وظیفه بزرگ، کوشش کردند قدردانی نمایم.


همچنین از همه فعالان و همراهان خودم در ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان و طرفداران نامزدهای محترم که با رعایت اخلاق، جامعه ایران را به صحنه رقابتی سالم تبدیل کردند قدردانی ویژه می‌کنم.


بدون شک پیروز واقعی این انتخابات مردم بزرگ ایران هستند ، مردمی از اقوام مختلف که در ذیل ایران عزیز در پی کسب جایگاه شایسته خود در میان ملل پیشرفته جهان هستند و از خداوند بزرگ خواستار آینده ای درخشان برای ایران عزیز هستم.


مردم بزرگوار ، شریف و دینمدار شهرستان بندرانزلی، با توجه به اینکه در ماه محرم قرار داریم و تکریم حرمت سالار شهیدان بر همه‌ی ما لازم است، إن شاءالله در فرصتی مناسب برای قدردانی از زحمات فراوان و تلاشهای پرثمر شما عزیزان مراسم ویژه ای را برگزار خواهیم کرد.


امروز وقت اتحاد و همبستگی برای اعتلای کشورمان ایران عزیز است.

با تقدیم احترام

مه‌سیما نصیری
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در شهرستان بندرانزلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *