لوگو انزلی پرس

رسانه انزلی پرس

5/5
بیوگرافی محمدکامکار (محمدعکاس)
محمد کامکار - در این دنیا آدمهای زیادی رو دیدیم که هیچ وقت به اونچیزی که لایقش بودن و استحقاقش رو داشتن نرسیدند،جبر زمانه ، تغییرات سیاسی اجتماعی و یا اصلا یک بحران شخصی در زندگی، اونها رو از مسیر موفقیت دور کرده است.

انزلی پرس – در این دنیا آدمهای زیادی رو دیدیم که هیچ وقت به اونچیزی که لایقش بودن و استحقاقش رو داشتن نرسیدند.

جبر زمانه ، تغییرات سیاسی اجتماعی و یا اصلا یک بحران شخصی در زندگی، اونها رو از مسیر موفقیت دور کرده، محمد کامکار و میشه در زمره همین افراد دسته بندی کرد.

جوان با استعداد دهه 50 که در مسیر موفقیت قرار داشت و یک پای ثابت تولیدات سینمایی اون دوران بود به یکباره به دلیل جبر زمانه از سینما فاصله گرفت.

محمد کامکار که در انزلی به محمد عکاس شهرت داره پیش از انقلاب در چند فیلم سینمایی با کارگردانان به نام ایرانی همکاری داشت.

یکی از مهمترین این همکاری ها، کار با استودیو عصر طلایی بود.

او در پشت صحنه فیلم هایی نظیر :.

چهار خواهر – علی بابا و چهل دزد بغداد – هفت دختر برای هفت پسر – کوچه مردها – مادمازل خاله – سایه – آقای اسکناس – آقای هفت خط –دختر ولگرد و مرده ده میلیون تومنی فعالیت داشته

او که سالها به بودن پشت دوربین عادت کرده بود حالا پس از تحولات سیاسی سال 1357 با توجه به شرایط اون سالها بازهم تصمیم گرفت.

به کار خودش اینبار اما به شکلی جدید ادامه بده،محمد کامکار اواسط دهه 60 و پس از پایان جنگ  با خرید یک دوربین عکاسی به ثبت خاطرات مردم شهرش بندرانزلی پرداخت.

اخلاق خوب و رفتار محترمانه او خیلی زود باعث شد در بین مردم انزلی به فردی امین و قابل اعتماد تبدیل بشه و بخش زیادی از خاطرات مردم انزلی در اون سالها با دوربین محمد عکاس به ثبت رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *